04.01.15

Групова робота

Виступ  на міському методичному об'єднанні на тему " Використання групової форми роботи на уроках образотворчого мистецтва"
 
 
Переваги групової роботи в тому, що вона навчає спілкуватися та співпрацювати. Що виграє вчитель використовуючи таку форму роботи? Це  по - перше - можливість використати раціональніше час на уроці, по друге - можливість формувати в учнів комунікативні компетентності. Звичайно урок в групах здається нестандартним, є можливість застосовувати ігрові моменти, розвантажити учнів, перетворити навчальний процес у захоплюючу гру. Мінуси такої форми роботи, це більша затрата часу і ресурсів до підготовки уроку. Особисто я обрала роботу в групах, як більш ефективну на уроках образотворчого мистецтва.

Правила роботи в групі


1. Поважайте один одного
2.Кожна думка, ідея є цінною
3.Допомагайте і підтримуйте один одного
4.Спілкуйтеся і співпрацюйте для досягнення гарного результату
5.Бережно ставтесь до своїх робіт і робіт інших учнів

 Клас ділиться на групи по декілька учнів(на розсуд учителя), або учні самостійно створюють групи. У кожній групі є командир (головний художник, архітектор тощо), учень-секретар (веде записи про склад групи, виконане завдання та ін.) учень, який слідкує за часом та доповідач ( презентує групову діяльність, проекти, відповідає на питання). Ролі можуть змінюватись, усі члени групи(художньої майстерні) можуть приміряти на себе роль доповідача, секретаря, командира, тощо. Учні можуть переміщатися по класі, співпрацювати з учнями з інших груп. Створюється невимушена атмосфера на уроці, що сприяє позитивному емоційному стану. Знімається напруга, а також учні можуть самостійно проявляти свою. креативну діяльність, вирішувати навчальні , практичні завдання, ділитися своїм власним досвідом, розвивати комунікативні здібності.




Немає коментарів:

Дописати коментар