Календарний план на 7 клас
№
з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Навчальні завдання (мета
уроку)
|
Практичні завдання
|
Рекомендована техніка та
матеріали
|
Орієнтовне домашнє
завдання
|
Архітектура
| ||||||
1
|
Архітектура
і художній образ
|
.Сприйняття
мистецтва;
.ознайомити
учнів із стилями, напрямками, мовою, видами за призначенням та історичним
підтекстом архітектури
|
Споглядання
мистецтва
|
Спостерігати
за перспективним скороченням вулиць
| ||
2
|
Просторове
зображення
|
.Дати
поняття про перспективу вулиці, ритм, зображення повітряної перспективи
засобами графіки ;
.
познайомити з особливостями зображення перспективи у техніці гризайль
|
«Моя
вулиця» у техніці гризайль
|
Олівці,
туш , пера на вибір Гуаш пензлі, зубні щітки, папір
|
Продумати
композицію «Місто майбутнього»
| |
3
|
Архітектура.
Види архітектури
|
Дати
поняття про види архітектури;
ознайомити
з архітектурою містобудування;
вчити
створювати архітектурні проекти
|
«Місто
майбутнього»
|
Робота в
групах
Папір,
клей ,ножиці, гуаш
|
Продумати
композицію «Відпочинковий комплекс»
| |
4
|
Архітектура
за призначенням
|
Дати
поняття про об’ємне проектування та зведення
споруд;
Сприяти
формуванню уявлення про створення будівлі певного призначення
|
«Відпочинковий
комплекс»
|
Олівці,
туш , пера на вибір, гуаш пензлі, зубні щітки, папір, ножиці , клей
|
Поспостерігати
за різними типами огорож, воріт
| |
5
|
Ландшафтна
архітектура. Декоративна ґратка воріт
|
Дати
поняття про особливості ландшафтної архітектури;
закріпити поняття про форму , образ і
композицію в архітектурі;
вчити
створювати і розрізняти форми ландшафтної архітектури
|
Творча
робота – декоративна ґратка воріт
|
Гуаш,
папір, маркери, фломастери.
Пальчиковий
живопис
|
Продумати
інтер’єр кімнати
| |
6
|
Інтер’єр.
Фронтальна перспектива
|
Дати
поняття про інтер’єр, фронтальну перспективу;
Вчити
будувати інтер’єр, використовуючи знання фронтальної перспективи
|
Творча
робота - інтер’єр
|
Гуаш,
папір, маркери, фломастери.
|
Продумати
кольорове рішення інтер’єру
| |
7
|
Інтер’єр.
|
Вчити
створювати інтер’єр, за правилами зображення, використання кольорів в інтер’єрі;
вчити
створювати композицію з
історичним
, або сучасним інтер’єром
|
Творча
робота - інтер’єр
|
Гуаш,
папір, маркери, фломастери.
|
Cпостерігати за фасадами ,
зовнішнім виглядом будинків
| |
8
|
Екстер’єр
|
Дати
поняття про екстер’єр;
продовжувати
знайомити з лінійною перспективою
вчити
створювати екстер’єр за правилами зображення, використання кольорів в екстер’єрі;
вчити
створювати композицію з історичним або
сучасним екстер’єром
|
Творча
робота
«Будинок моєї мрії»
|
Гуаш,
папір, маркери, фломастери, олівці
|
Продумати
екстер’єр
|
|
9
|
Узагальнення
по темі
|
Узагальнити
вивчений матеріал з даної теми;
Розвивати
уміння висловлювати свої думки та почуття, вміння співставляти та порівнювати
|
||||
Дизайн
|
||||||
10
|
Дизайн
|
Дати поняття
про дизайн, художнє конструювання середовища;
ознайомити
з видами дизайну; вчити створювати дизайнерські речі власними руками
|
Творча
робота
|
Підручні
матеріали, природні матеріали
|
Спостерігати
за формою та дизайном побутової
техніки, меблів , що оточують людину
|
|
11
|
Дизайн.
Біоніка
|
Дати
поняття про біоніку ;
вчити
створювати технічні засоби за законами біоніки , на основі природних форм;
формувати
навички художнього конструювання і моделювання
|
Створення
дизайн-проекту
за власним
задумом ( техніка, меблі)
|
Техніки , матеріали
на вибір
|
Продумати
кінцевий результат проекту
|
|
12
|
||||||
13
|
Біоніка -
основа формування предметного середовища людини
|
Дати
поняття про біоніку ;
вчити
створювати технічні засоби за законами біоніки , на основі природних форм ;
формувати
навички художнього конструювання і моделювання;
сприяти
умінню висловлювати свою точку зору, реалізовувати творчий задум
|
Створення
дизайн-проекту
за власним
задумом ( техніка, меблі)
|
Техніки ,
матеріали на вибір
|
Переглянути
покази моди, зразки моделей одягу
|
|
14
|
Дизайн
одягу. Створення моделей одягу
|
Дати
поняття про моделювання одягу; формувати уявлення про стилі одягу;
вчити
створювати власний стиль та образ; формувати естетичні смаки, щодо
зовнішнього вигляду, культуру самопрезентації
|
Творчий
проект
« Карнавальний костюм»
|
Аплікація.
Кольоровий папір, тканина, клей, ножиці
|
||
15
|
Дизайн одягу.
Створення карнавального костюму ялинкової прикраси
|
Вчити
створювати моделі одягу та художній образ на задану тематику та для певної
події;
Формувати
навички моделювання карнавального костюму
|
Творчий
проект «Карнавальний костюм»
|
Аплікація.
Кольоровий папір, тканина, клей, ножиці
|
Переглянути
ялинкові прикраси, придумати власний дизайн ялинкової прикраси
|
|
16
|
Дизайн
ялинкової прикраси
|
Вчити
створювати ялинкові прикраси; формувати навички художнього моделювання і
конструювання;
сприяти
розвитку естетичних смаків
|
Творча
робота – «Ялинкова прикраса»
|
Підручний
матеріал, фарби, папір, клей, ножиці
|
||
17
|
Узагальнення
по темі
|
Узагальнити
знання по темі;
Формувати уміння висловлювати власні
судження та почуття; сприяти ціннісному ставленню до мистецтва
|
Вікторина
|
Немає коментарів:
Дописати коментар