24.11.14
Урок образотворчого мистецтва у 7 класі.
Тип уроку : Урок засвоєння нових знань.
План уроку
1.Організаційна частина. Емоційне
введення.
2.
Повідомлення теми, мотивація навчальної мети.
а)
вступна бесіда;
б)
аналіз та порівняння робіт;
в) тренувальні вправи;
г) малюнок вчителя;
д) фізкультхвилинка;
4. Практична робота учнів.
1. Організаційна частина. Емоційне введення.(
2. Повідомлення теми, мотивація навчальної мети.
Ви любите коли вас оточують гарні
речі ?
А вам хотілося б зробити подарунок близьким та рідним своїми руками з
нагоди свят?
Чи хотіли б ви естетично оформити
свій інтер'єр?
Ви вже мабуть здогадались, що ми
будемо працювати на склі. Урок наш буде у формі майсте класу. Кожен з вас
спробує виконати малюнок на склі в імітації вітражу "Чарівна
квітка". Це буде індивідуальний творчий проект кожного з вас.
Ми навчимося створювати прості
композиції на склі в імітації техніки вітражу. Давайте подумаєм як би ви
практично могли застосувати власні вироби ?
Асоціативний кущ
"Монументальне мистецтво".
Фреска, мозаїка, вітраж. Що ви
памятаєте з минулого уроку? Що ви знаєте про ці види монументального мистецтва?
Де зустрічали зразки цього мистецтва?
а) Давайте переглянемо відеоряд
із зразками різних вітражів.
б) Колективний аналіз побудови
композиції та рішення в кольорі.
Вітраж широко застосовують в
архітектурі, як частину декору приміщення; в декоративно - ужитковому
мистецтві.
в)
тренувальні вправи (виконання елементів квітки на склі).
г) виконання вітражу, майстер клас.
Центр композиції.
Властивість композиції (статика,
динаміка) на вибір учня.
Вітраж виконують з шматочків кольорового скла, тож
намагайтесь дотримуватись певної стилізації,
використовуйте кольорові контрасти, кольорові сполучення.
4.Творча,
практична робота. Майстер-клас.
Вчитель починає малюнок вітражу,
учні працюють разом з учителем, маючи можливість безпосередньо бути учасником
творчого процесу. В процесі майстер-класу учитель має можливість поділитися
власним творчим досвідом, віртуозністю у виконанні вітражної техніки. Здійсненя
індивідуального підходу, демонстрування власного професіоналізму, сприяє
досягненню завдання уроку, зміцнює авторитет вчителя, створює сприятливу
психо-емоційну атмосферу.
Під час виконання практичного
завдання звучить музика В.А. Моцарта "Музика ангелів".
Поетапність
роботи над вітражем:
-рисунок пензлем і фарбою на склі;
-перехід від основних мас до деталізації;
- робота в кольорі.
5. Підсумок уроку. Захист проектів
План
презентації проекту.
1.
Вид мистецтва у якому виконаний даний проект.
2.
Побудова
композиції.
3.
Кольорове
рішення.
4.
Практичне
застосування проекту.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар